Annonsørinnhold:
Dette irriterer mange seg over på jobb
Mutede kollegaer, kabelkluss på kontorplassen, eksterne skjermer som ikke kobler seg opp, kollegaer som trenger teknisk hjelp og stadige forsinkelser. Kjenner du deg igjen?
– Dårlige tekniske løsninger i jobbhverdagen spiser av tiden til de ansatte og tar vekk fokus fra det man egentlig skal gjøre på jobb.
Det sier Jabir Farah i Elkjøp Bedrift.
Jabir jobber som bedriftsrådgiver og er daglig i kontakt med kunder som ønsker at det tekniske utstyret skal fungere optimalt, så de ansatte kan fokusere på det de faktisk skal gjøre.
Elkjøp Bedrift har nå satt sammen pakkeløsninger for din bedrift som skal løse disse utfordringene. De leverer løsninger som gjør kontorplassen til en effektiv arbeidssone og at teknikken i møterommene fungerer. De leverer til og med støyreduserende hodetelefoner for å unngå irritasjon ved støy, som igjen kan sikre bedre konsentrasjon og arbeidsflyt.
– Vi har rett og slett gjort jobben for deg, slik at du slipper å bruke tid på å sette sammen løsninger for kontorplassen eller møterommet, sier Jabir.
Finn kontorplassløsningen som passer for din bedrift her, og finn møteromsløsningen som passer for din bedrift her!
– Vi vet at det kan være både tidkrevende og vanskelig å kjøpe inn riktig IT-utstyr til bedriften. Spesielt om selskapet ikke har en egen IT-avdeling, som ofte gjelder for små- og mellomstore bedrifter, sier Jabir.
Derfor har Elkjøp Bedrift tre skreddersydde pakker, som dekker ulike behov. Felles for alle pakkene er at de sikrer en god arbeidsflyt fra første dag.
– Vi kan til og med installere utstyret for deg, legger Jabir til.
Lisens på Microsoft 365 Business Premium er inkludert i pakken, og gjennom en abonnementsordning får bedriften din også direkte tilgang til Elkjøp Bedrifts tekniske helpdesk. Dermed vil eventuelle problemer som oppstår kunne løses raskt.
– Vi ser at mange irriterer seg over at utstyr ikke fungerer optimalt. Det blir en tidstyv, sier Jabir og legger til:
– Kanskje det fører til at du eller andre på arbeidsplassen blir den alle snur seg til når de trenger teknisk hjelp?
Mange arbeidsplasser har nok den utpekte tekniske vaktmesteren, en ufrivillig «techspert», som tilkalles når printeren ikke vil printe, den eksterne skjermen ikke viser det vi ønsker eller når det digitale møtet ikke kommer i gang på grunn av tekniske problemer.
Uansett om det er to eller 100 ansatte, jobber Jabir og Elkjøp Bedrift for å finne kontorplass- og møteromsløsninger som passer.
– En god kontorplass og et proft møterom sier noe om kvaliteten hos deg som bedrift. Dårlige digitale løsninger i møter med kunder, kan også oppleves uproft, påpeker Jabir.
Det kan imidlertid være vanskelig å vite hva man trenger. Derfor har Elkjøp Bedrift satt sammen ulike standardpakker som dekker de fleste behov.
– Disse pakkene kan også tilpasses av bedriftsrådgivere hos oss, sier Jabir.
I tillegg til å sette sammen løsningene som trengs på arbeidsplassen, kan Elkjøp Bedrift også hjelpe deg med å optimalisere kontorplassløsningen på hjemmekontoret ditt.
Trenger du å rådføre deg med en av Elkjøp Bedrifts bedriftsrådgivere, er du velkommen til å ta kontakt.
Finn kontorplassløsningen som passer for din bedrift her, og finn møteromsløsningen som passer for din bedrift her!
*Landsrepresentativ undersøkelse gjennomført av YouGov i mai 2023