Annonsørinnhold

Gratis seminar i Oslo: Få den beste webløsningen – Bli en god bestiller

Publisert Sist oppdatert

“Vi trenger en bedre nettbutikk – kan den være ferdig neste måned og hva koster det?”

Få den beste webløsningen- Bli en god bestiller- meld deg på gratis seminar

Hvis du tenker at dette er jo en god start på å bestille en webløsning – så er dette foredraget perfekt for deg. Vi har fått mange forskjellige henvendelser lignende dette utsagnet, og de fleste er vage, lite konkrete og kan virke som de bare må kaste seg på den digitale reisen, uten helt å vite hvorfor eller hvordan.

Må man egentlig være en god bestiller? Og har selve forespørselen egentlig noe å si på hvilket produkt man får? Svaret er et rungende ja til begge deler, men det er ikke lett, hvertfall ikke hvis man ikke har gjort det mange ganger før.

Foredraget er spesielt utformet til dem som ikke vet helt hvor man skal starte, og hva som skal til for å bli trygg på at man får formidlet sine krav og ønsker. Vi deler tanker, tips og verktøy slik at du etter foredraget kan sette i gang og bestille den beste webløsningen for dere.

Juli Victoria Pramm har en allsidig bakgrunn med bachelor i grafisk kommunikasjon og design, og videreutdanning innen prosjektledelse og markedsføring. Som nyutdannet startet hun sammen med noen venner et designfirma i København innen hun flyttet tilbake til Norge. I 2013 startet Juli som prosjektleder og rådgiver hos Increo.

Meld deg på Juli fra Increo sitt foredrag på #digitalukeslutt i Oslo, 25.oktober 14:00-15:30. Arrangementet er gratis og holdes i Increo sine lokaler (Pilestredet 17 ved Tinghuset).

Uformelt arrangement med fagprat og nettverksbygging
Increo er et digitalbyrå, lokalisert i både Oslo og Trondheim, med lidenskap for design, teknologi og gode brukeropplevelser. Digitalisering står sentralt i alt Increo gjør, og selskapet ønsker å dele både sin egen og sine samarbeidspartneres kunnskap og erfaringer med alle som er interesserte. Derfor inviteres du til #digitalukeslutt et uformelt arrangement for kunder, venner, samarbeidspartnere, bransjefolk og andre interesserte.