Finn.no fra venstre: Utviklingsdirektør Vegard Storstad og CTO Nicolai Høge.

Hva hvis din startup kunne brukt Finn.no sin distribusjon til å bygge eller videreutvikle en tjeneste?

Publisert Sist oppdatert

Nå stiller toppledelsen opp for å møte startups som enten kan hjelpe til med å forbedre Finn, eller produkter og tjenester som kan dra nytte av Finn.nos massive distribusjon.

11. april, på Shifters arrangement «Meet Startups», har du muligheten til å møte CTO Nicolai Høge, utviklingsdirektør Vegard Storstad og produktdirektør for innovasjon og vekst, Jens Hauglum, for å pitche din startup.

Finn.no har nettopp landet en ny teknologi-strategi, og ønsker å åpne seg opp for oppstartsselskaper og samarbeide i større grad enn de har gjort til nå. De er primært interessert i å møte startups som kan hjelpe dem med to ting. Enten

1) Produkter eller tjenester som kan gjøre Finn.no enda bedre

a. Noe som øker tillit mellom selger og kjøper

b. Infrastruktur som gjør det enklere å avdekke svindel

c. Teknologi rundt objekt-gjenkjenning

d. Noe som forbedrer annonseproduktene

e. Produkter eller tjenester som kan styrke de store markedsplassene: Motor, Eiendom og Jobb.

2) Nye tjenester som kan dra nytte av Finn.nos distribusjon

a. Primært innen B2C eller C2C

b. FINNs har bred distribusjon i og utenfor Schibsted

c. Stor kundemasse bidrar raskt til å styrke eller svekke hypoteser eller konsepter

d. Lav terskel for å introdusere eksperimenter for sluttbrukere eller i bakenforliggende deler av tjenesten"

Hvis du har lyst til å møte toppledelsen i Finn.no, så meld deg på arrangmentet her.

 

PS:

Du må ha et produkt som er ute i markedet.

Det kan ikke dreie seg om salg av konsulenttjenester.

 

Høres dette ut som en match for din startup? Les mer om meet startups her