Ledig stilling:

Lidenskap for analyse og optimalisering søkes

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Stilling: Performance Marketer

Monner er en digital plattform som setter penger i arbeid. Vi setter bedrifter med vekstambisjoner i direkte kontakt med investorer.

Det vi i Monner er mest opptatt av er å bidra til vekst i nye og etablerte gründerbedrifter. Man kan være relativt liten, og likevel skape en stor opplevelse eller ha stor betydning. Monner anerkjenner og støtter de som vil og kan utrette mer, bare de får muligheten. Det gjelder både for bedrifter og investorer.

Arbeidssted
Oslo

Søk på stilling

Om Monner:

Monner er en digital plattform som bidrar til vekst i nye og etablerte gründerbedrifter. Vi setter penger i arbeid ved å koble gründerbedrifter direkte med investorer og andre selskaper som får gründeren til å nå sine mål. Monner bygger helt nye finansielle produkter og tjenester som møter de reelle behovene til bedrifter og menneskene bak. Vi er i kraftig vekst og er nå en scale-up. Vi søker etter en dyktig performance marketer som ønsker å bli med på å bygge gründernes digitale tjenesteplattform for vekst.

Om rollen:

Vi har store ambisjoner og søker etter en nysgjerrig og kreativ digital markedsfører som finner triggerpunktene til Monners kunder. I rollen som performance marketer vil du ha ansvar for å både analysere og optimalisere konvertering fra alle kanaler. Du vil jobbe tett med Content & Community Manager i tillegg til å bistå vårt performance byrå med innsikten de trenger for å kunne levere konverterende markedsaktiviteter. Samtidig vil du jobbe med et tverrfaglig team om å bygge en nasjonal banktjeneste for gründere. Dette er en helt ny stilling i Monner, hvor du vil ha mulighet til å være med på en spennende reise og få en egenutvikling sammen med selskapet. Rollen rapporterer til Chief Marketing Officer.

Om kulturen i Monner:

Monner er markedsleder innen crowdfunding av lån til bedrifter. Nå skal vi akselerere veksten og du har muligheten til å bli med på å skape Monner 2.0. Monner er i dag et sammensveiset team på 14 personer. Alle er eksperter innen sine fagområder, og alle brenner for å skape fantastiske produkter og tjenester for både gründerbedrifter og investorer. Vi er teknologer, designere, markedsførere og økonomer. Vi vet at vi er best sammen og derfor er det å være en god lagspiller og medmenneske egenskaper som er enda viktigere enn å være den beste innen sitt fagfelt. Dersom et sammensveiset team skal yte best, må det bestå av skikkelige folk.

Dette er rollen for deg som er opptatt av å bli utfordret og liker å være med på å bygge noe viktig sammen med folk du digger å være sammen med.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Jobbe med strategisk testing, optimalisering og konverterings drivende aktiviteter basert på mål i alle kanaler
  • Analysere og måle trafikk, konverteringer, betalte kampanjer og kundetrakten
  • Utvikle nye og optimalisere eksisterende landingssider
  • Jobbe tett med content manager for å skape søkemotoroptimalisert innhold og drive trafikk til dette, våre nettsider og våre landingssider
  • Bistå performance marketing byrå med innsikt og komme med forslag til optimalisering og forbedring

Kvalifikasjoner:

  • Høyskoleutdannelse – minimum 3 år
  • Minimum to års arbeidserfaring med lignende oppgaver
  • God forståelse for performance marketing og CRO
  • Erfaring med A/B testing og kan bruke data til å forbedre vekst
  • Erfaring med betalt annonsering på Facebook, Google Ads, osv
  • Erfaring med landingssider og bruk av campaign management tools
  • Erfaring med bruk og analyse av resultater og innsikt fra verktøy som Google Analytics, Google Adwords, Facebook Business Manager, Mixpanel, Firebase, Google Tag Manager, Hotjar, Segment, etc.
  • Erfaring med å utvikle kundeaktiviteter gjennom epostløp/automeldinger basert på kundereisen er en fordel

Egenskaper:

  • Du har erfaring med konverteringsoptimalisering, brukeropplevelse, webanalyse og dataanalyse
  • Du er ivrig, ser muligheter og har en lidenskap for analyse og måle aktiviteter
  • Du tar utfordringer og liker å optimalisere og utvikle kundereisen
  • Du er selvstendig og en gjennomfører
  • Du er analytisk med en kommersiell legning
  • Du syntes det er spennende å jobbe i et lite selskap i sterk vekst
  • Du er ydmyk