LEDIG STILLING

Ansvarlig digitale kundeopplevelser | DNB Eiendom

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Sted Oslo
Frist 24.01.2022
Ansettelsesform Fast
Stillingstittel PM Ansvarlig digitale kundeopplevelser

Kontaktperson

Therese Frogner Sverre Send e-post
900 98 314

DNB Eiendom er Norges ledende eiendomsmeglerselskap, og vi skal hjelpe det norske folk og samfunn å lykkes med eiendom. Vi brenner for å gjøre boligreisen enklere og mer oversiktlig for kundene, og vi skal være engasjerte, handlekraftige og inspirerende. Vi skal tydeliggjøre vår posisjon som markedsleder i det norske boligmarkedet ved å være kundens rådgiver fra A til Å. For oss betyr det å drive markedet, lede an og gjøre det som betyr mest for markedet og kunden. For å få til dette, er vi avhengig av flinke folk på laget. Vi ser derfor etter nettopp deg som kan være med å videreutvikle selskapet.

Sted: Norge : Bjørvika

DNB Eiendom Forretningsutvikling

Ansvarlig digitale kundeopplevelser

Stillingen er organisatorisk plassert i seksjon Forretningsutvikling i Team kommunikasjon og konkurransekraft i DNB Eiendom. Dette er en sentral stilling i seksjonen og svært viktig for at DNB Eiendom skal realisere sin strategi om å levere markedets beste digitale boligreise for kundene våre.

Stillingen har ansvar for videreutviklingen av selskapets digitale kundeopplevelser med utgangspunkt i dnbeiendom.no med tilhørende grensesnitt og tjenester. God forståelse av forretningsbehov og strategi, og evne å omsette dette til gode kundeopplevelser og forretningsverdi er en nøkkelfaktor. Rollen skal sammen med øvrige produktansvarlige og IT leverandører omsette disse til hyppige og innsiktsdrevene forbedringer av våre digitale opplevelser.

Rollen jobber tett med vår strategiske leverandør av dnbeiendom.no, og har ansvar for å drive samarbeidet for Forretningsutvikling og koordinere samarbeidet mellom øvrige PO`er og IT. Rollen skal utvikle samarbeidet videre basert på smidige prinsipper, og koordinere prioritering fra DNB Eiendom til vår tech leverandør ihht selskapets styringsmodell. Ansvarlig digitale kundeopplevelser rapporterer til Kjedesjef Forretningsutvikling, Therese Frogner Sverre.

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvar

  • Løpende optimalisering av den digitale kundereisen hvor vår nettside dnbeiendom.no er navet med over 800.000 besøkere ukentlig
  • Videreutvikling av samarbeidet med vårt techteam hos leverandør etter smidige prinsipper på tvers av fagfeltene utvikling, design, innsikt og performance.
  • Den overordnede prioriteringen inn mot vår tech leverandør med hovedansvar for å koordinere prioriteringsoppgaver på tvers av team/PO`er
  • Utvikling av det digitale samspillet mellom bank og eiendom
  • Sikre forretningsmessig verdi (ROI) (avkastning på investeringene)
  • Strukturere, kvalitetssikre og utvikle Backlog samt å innhente kostnadsestimater og oppdatere mnd status spending
  • Brukertesting, både for kunde og megler
  • Ha full kontroll på våre konverteringspunkter og trafikk tall

Rollen skal også bidra på andre oppgaver seksjonen og teamet har ansvar for, som etterlevelse og utviklingen av Merkevaren DNB Eiendom, innholdsproduksjon, markedsføring av våre produkter, meglere- og kontorer, innsiktsplattformen, automatisert CRM-dialog, digitalt samspill og dnbeiendom.no.

Nøkkelrelasjoner

Samarbeide med relevante interne stakeholders i eiendom og konsern. Hovedansvarlig for samarbeidet med vår tech leverandør. Øvrige samarbeid med ulike tech selskaper og tredjepartsleverandører som er relevant for rollen.

Kvalifikasjonskrav

  • Høyere utdanning
  • Relevant erfaring fra smidig/agile-utviklingsmetodikk
  • Jobbet med ledelse av utviklere, tjenestedesign/UX og forretningssiden
  • Solid forretningsforståelse
  • God kjennskap til digitale verktøy, ulike systemer for nettsider og løsninger innenfor markedsteknologi
  • Ha kunnskap og erfaring innenfor flere av følgende kompetanseområder: Digitalt salg, CRO, Betalt søk, SEO / SEM, Web Analytics, Digital strategi, Omni channel, Product Management, CMS, Sosiale medier etc.

Personlige egenskaper

  • Du er en initiativtaker (går i bresjen for nye tiltak innenfor og utenfor jobbens rammer)
  • Du er en god kommunikator (formidler informasjon med klarhet og letthet, både muntlig og skriftlig)
  • Du har pågangsmot (er positiv og entusiastisk, selv i vanskelige situasjoner)
  • Du er en problemløser (utvikler effektive, fornuftige og praktiske løsninger på problemer)

Søknadsfrist: 24.01.2022

Arbeidssted: Oslo

Kontaktperson: Therese Frogner Sverre. E-post; [email protected] Tel: 90098314

Vi trenger dyktige og motiverte medarbeidere for å møte kundens behov og for å nå våre mål. For å dekke konsernets behov, trenger vi medarbeidere med ulik bakgrunn og kompetanse. Trives du med å sette kunden i fokus, og identifiserer du deg i tillegg med verdiene våre: nysgjerrig, modig og ansvarlig, kan du passe godt inn hos oss.

Vi gjennomfører kredittsjekk av søkere. For stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet, forutsettes politiattest fremlagt. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette. Vi gjør oppmerksom på at vi aldri vil be om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Powered by Labrador CMS