LEDIG STILLING

Ansvarlig for kundesenter | RiksTv

Ønsker du å bidra til den beste kundeopplevelsen for våre RiksTV-kunder? Vi ser etter deg som vil sikre oppfølging av vårt kundesenter!

Sted

Oslo/Fleksibel

Frist

17.02.23

Ansettelsesform

Fast

Stillingstittel

Ansvarlig for kundesenter

Kontaktperson

Janni Boel Wisbech

Effekteier

E-post

Har du erfaring med oppfølging av outsourcet kundeservice og er vant til å ta ansvar og store beslutninger? Trives du med å jobbe sammen med folk, og motiveres av å skape resultater gjennom andre? Da kan dette være en spennende mulighet for deg.

Som ansvarlig for å følge opp vårt eksterne kundesenter for RiksTV-kundene, forventes det at du har evnen til å være frampå og strukturert i rollen. Du er trygg i å følge opp ledere og evner å se løsninger ut fra en gitt avtaletekst. Du er komfortabel med å inkludere og involvere folk rundt deg.

I rollen vil du få tett oppfølging uansett hvor du jobber fra. Vi er opptatt av hvordan du har det og hvordan vi kan legge til rette for prestasjon, læring og utvikling. Vi har stor tro på våre medarbeidere og du bli del av et arbeidsmiljø som er bygget på tillit og åpenhet. Det er viktig for oss at du trives og føler medbestemmelse og eierskap.

Arbeidsoppgaver:

Som ansvarlig for kundesenteret til RiksTV vil du jobbe med oppgaver som favner innenfor et bredt ansvarsområde. Du vil få ansvar for den daglige oppfølging av kundesenteret vårt, og din nærmeste leder er effekteier for kundeservice i RiksTV. Under har vi samlet en liste med et utvalg av oppgaver som blir del av din arbeidshverdag:

  • Ukentlige møter med ledelse i kundeservice for oppfølging og tiltak
  • Tett samarbeid med teamledere og tilstedeværelse på kundesenteret i Fredrikstad hvor du møter gjengen med åpenhet, entusiasme og glede
  • Oppfølging av leveranser ihht avtale og budsjetter knyttet til den
  • Bidra til videreutvikling av ledelse og ansatte i vårt kundesenter og at de til enhver tid har nødvendig informasjon til å utføre sine oppgaver

Team:

Du blir del av vårt team som favner om kundeservice for både RiksTV og Strim. Selv om ditt primære ansvar er oppfølging av vårt kundesenter i Fredrikstad vil alle i teamet hjelpe hverandre når det trengs.

Fleksibel arbeidsplass:

I RiksTV er du velkommen som du er, uansett hvor du kommer fra, hva du liker eller hva du ser på TV. Produktene våre er for alle, og det er arbeidsplassen vår også. For oss er fleksibilitet viktig. Vi er ikke opptatt av hvor du løser arbeidsoppgavene dine, så lenge det fungerer for teamet og de du jobber tett med. Det viktige for oss er at du sitter et sted du blir inspirert, motivert og klarer å samarbeide med og inspirere kolleger. Vi oppfordrer derfor også deg som bor utenfor Oslo å søke, så ditt arbeidssted må gjerne være Frederikstad (hvor vårt kundesenter ligger). Utover det ønsker vi at du er fysiske til stede på team-samlinger og workshops på kontoret på Økern når det er hensiktsmessig.

Høres dette ut som noe for deg? Da gleder vi oss til å høre fra deg. Og Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål til stillingen.

NB: Vi vurderer søkere fortløpende.

Kontaktinformasjon:

Janni Boel Wisbech (Effekteier): [email protected]

Vibeke Henriksen (Smidig Coach): [email protected]

Powered by Labrador CMS