LEDIG STILLING

CRM Tech Lead | Bertel O. Steen

Vil du være med og utvikle den beste kundereisen gjennom gode tekniske løsninger?

Sted Lørenskog
Frist 19.01.2022
Ansettelsesform Fast
Stillingstittel CRM Tech Lead

Kontaktperson

Anne Røkenes Send e-post
Senior Consultant 22 44 33 00

Bertel O. Steen står midt i en spennende, teknologisk revolusjon, med kunder som stiller høyere krav til både opplevelse og service enn tidligere. Dette krever gode hoder som vil være med på å utvikle nye produkter og løsninger for morgendagens kundeopplevelser.

Stillingen inngår i forretningsenheten CRM som har ansvar for å utvikle og implementere Bertel O. Steens CRM-strategi og systemer for markedsføring, salg og kundeservice. CRM-avdelingen inngår i konserndivisjonen «Kjedeutvikling og tjenester» som i tillegg til CRM har ansvar for data og innsikt, kjede- og forhandlerutvikling, tjenester, biladministrasjon og kundereise- og prosessutvikling bilsalg.

CRM-avdelingen står foran en større utrulling av CRM-løsninger basert på Microsoft Dynamics 365 og trenger å styrke staben med en Tech Lead.

Som CRM Tech Lead skal du styrke CRM-teamets teknologiske kompetanse. Du skal sørge for optimal utnyttelse og bruk av CRM-teknologi, og være til støtte for utviklings- og driftsressurser. Stillingen skal også ha ansvaret for å lede ulike utviklingsprosjekter fra idé til etablering. I rollen vil du jobbe tett med andre utviklingsteam i Bertel O. Steen.

Arbeidsoppgaver:

  • Etablere og vedlikeholde teknisk målbilde og beste praksis.
  • Utarbeide funksjonelle og tekniske kravspesifikasjoner.
  • Bistå med utvikling og implementering av CRM-arkitektur.
  • Sikre utnyttelse og videreutvikling av eksisterende plattform/teknologi sammen med produkteiere og utviklere i CRM-teamet.
  • Utviklingslead i ulike prosjekter. Aktiv deltagelse i sprintplanlegging og gjennomføring, med agil arbeidsmetodikk.
  • Sikre at all dokumentasjon av CRM-systemet er oppdatert.
  • Sikre gode rutiner for drift og utrulling (dev-ops).
  • Identifisere risiko og sørge for beredskapsplaner.
  • Delta aktivt i rekruttering og opplæring av innleide konsulenter.

Vi ser etter deg som har:

  • Flere års erfaring med konfigurering og utvikling av Microsoft Dynamics 365.
  • Erfaring fra flere av disse fagområdene: Marketing Automation, Leads management, Sales Force Automation, Customer Service Automation, CRM-analyse.
  • Høyere utdannelse på bachelornivå innenfor teknologirelaterte fag.
  • Gode skriftlige og muntlige språkkunnskaper på norsk og engelsk.

Vi tror også du har Microsoft Dynamics 365-sertifiseringer og erfaring med Microsoft Azure, PowerBI eller integrasjonsutvikling. Kanskje har du deltatt i større CRM-prosjekter eller jobbet i større bedrifter med kunder både innenfor B2C og B2B. Det vil også være en fordel om du kan tilrettelegge og lede workshops, samt presentere for grupper og forsamlinger.

Som person er du initiativrik og målrettet, med stor grad av selvstendighet og ”stå-på evne”. Du har gode samarbeidsevner og ser muligheter der andre ser problemer. Du er nøyaktig og jobber strukturert og planmessig.

Vi intervjuer fortløpende så det er ingen grunn til å vente til siste dag.

Bertel O. Steen samarbeider med Hammer & Hanborg. Ved spørsmål om stillingen, vennligst kontakt

Ingrid Melbye Olsen: [email protected] eller
Anne Røkenes: [email protected] på tlf. 22 44 33 00.


Om Bertel O. Steen

Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet er også en stor aktør innen bilfinans, verksteddrift og eiendomsvirksomhet.

I Bertel O. Steen har vi satt oss en ambisiøs visjon – «Sammen former vi fremtiden». Vårt formål er å gjøre mobilitetshverdagen for våre kunder bekymringsløs. Vi jobber hele tiden for å utfordre det etablerte, utvikle oss og tjenestene våre til kundens beste. Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre. Alt handler om det beste lagspillet. I Bertel O. Steen er vi stolte av jobben vår. Vi er sannferdige og til å stole på. Vi gir oss ikke før kunden er fornøyd og resultatet er av høyest mulig kvalitet. Selskapet har ca. 2 500 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.

Hammer & Hanborg

For oss er det forskjell på å være dyktig og å være riktig. For kompetanse handler om mer enn CV-en. Utdanning og tidligere erfaring er viktig, men for oss handler kompetanse like mye om potensial, verdier og motivasjon. Vi ser på mangfold som en styrke og ønsker derfor alle velkomne til å søke på våre stillinger. Vi synes det skal være gøy å jobbe! Kanskje ikke så rart med tanke på at vi tilbringer dagene våre med å skape fremtidens arbeidsliv. Vi er både stolte over og glade for at vi kan bidra til å gjøre en forskjell for mennesker og organisasjoner. Vi er overbevist om at alle mennesker kan og vil utvikle seg, og vi har som mål å opptre med respekt mot alle vi møter. Vi oppmuntrer og utfordrer hverandre til å ville og tørre å gjøre ting nytt og annerledes. Vi oppmuntrer og utfordrer hverandre og våre kunder til å ville og ikke minst våger å utvikle seg.

Sammen skaper vi fremtidens arbeidsliv – bli med!

Les mer på hammerhanborg.no

Powered by Labrador CMS