LEDIG STILLING

Customer Experience Specialist | Norwegian

Sted

Oslo

Frist

Snarest

Ansettelsesform

Fast

Stillingstittel

Customer Experience Specialist

Kontaktperson

Cecilie Nyboe Carlsen

VP Product & Customer Experience

E-post

Ønsker du å sette ditt preg på vår kundeopplevelse?

Vi søker en Customer Experience Specialist, til vår spennende reise

Som vår Customer Experience Specialist vil du overvåke og analysere tilbakemeldinger fra kunder på tvers av kundereisen og forbedre kundeopplevelsen vår.

Du vil være ansvarlig for å forstå kundenes behov og benytte denne innsikten til å sikre høyt nivå av kvalitet for våre kunder på deres reise.

Du vil jobbe og samarbeide på tvers av mange områder i vår organisasjon, og du vil være en sterk talsmann for kundenes behov.

Vi kan tilby:

  • Gode pensjon og forsikringsavtaler

  • Et arbeidsmiljø hvor vi tar godt vare på hverandre

  • Muligheter for å reise i hele Europa til gunstige priser
  • Korte beslutningsveier gir gode muligheter til å kunne sette sine egne fotavtrykk i en internasjonal organisasjon.

Du er vår ideal kandidat om du:

  • Du er kreativ og nysgjerrig
  • Du har gode problemløsningsevner
  • Du er proaktiv og løsningsorientert
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter, skriftlig og muntlig
  • Du trives med å lære nye ting

Denne jobben passer for deg som:

  • Har en relevant Mastergrad innen Business, Service Design, UX design eller Industriell design.
  • Relevant arbeidserfaring fra å skape gode kundeopplevelser.
  • Erfaring fra flybransjen er en fordel, men ikke nødvendig
  • Du har erfaring med å tilrettelegge prosesser på tvers
  • Du er kjent med verktøy som Google Analytics, Power BI, Excel og Power Point.
  • Flytende engelsk, skriftlig og muntlig. Et nordisk språk er en fordel, men ikke nødvendig

Du vil være ansvarlig for:

  • Forstå kundense behov gjennom kvantitativ og kvalitativ analyse
  • Igangsette og følge opp forbedringstiltak for å heve kundeopplevelsen og sikre at riktige tiltak blir iverksatt
  • Bygge og vedlikeholde verktøy for å overvåke,vedlikeholde og forbedre kundereisen
  • Tilrettelegge prosesser på tvers av organisasjonen for å oppdage underliggende problemer
  • Prototype og teste nye løsninger
  • Sikre helhetlig kundekommunikasjon og tjenesteleveranser på tvers
  • Arbeide tett med produktledere i utvikling av nye produkter
  • Bygge relasjoner og tillit på tvers av forretningsområder på ulike nivå i selskapet.

Har du noen spørsmål?

Ta kontakt med:

Cecilie Nybø Carlsen

VP Product & Customer Experience

Email: Cecilie.Nyboe.Carlsen@norwegian.com

PS: vi kan kun akseptere søknader som registreres i vårt system.

Søknader vil vurderes fortløpende.

Vi håper å kunne ønske DEG velkommen ombord!

Hvem er Norwegian i dag?

Norwegian er i dag det største norske flyselskapet, og er et av Europas ledende lavprisselskaper med over 4000 ansatte. I 2022 hadde Norwegian mer enn 18 millioner passasjerer. Selskapet tilbyr et omfattende rutenett mellom de nordiske landene og destinasjoner i Europa, og opererer fra flybaser i Norge og andre europeiske byer. Selskapet er notert på Oslo Børs.

Over 20 år i luften

I 2022 feiret Norwegian sitt 20-års jubileum. Siden oppstarten har mer enn 300 millioner passasjerer fløyet med selskapet. Siden den gang har Norwegians viktigste oppgave vært å tilby rimelige flybilletter for alle og å la folk fly med mer valgfrihet på reisen.

En bærekraftig fremtid

Norwegian er en pådriver for bærekraftige løsninger og grønn omstilling i luftfarten. Selskapet har som mål å redusere CO2-utslippet med 45 prosent innen 2030. Derfor fornyer Norwegian flyflåten, løfter frem bærekraftig flydrivstoff, reduserer og gjenvinner avfall, og bruker vær- og vinddata for mer effektive flyvninger som sparer drivstoff. Norwegian har som ambisjon å bli det mest bærekraftige valget for passasjerene.

Powered by Labrador CMS