Ledig stilling:

Customer Success Manager - Unite Living

Stillingen er ikke lenger aktiv.

En utradisjonell annonse for en Customer Success Manager!

Digger du tanken på et raskt og innovativt miljø? Vil du være med på en helt rå reise og digitalisere ALT innenfor eiendomsbransjen? Vil du være med på, ikke bare en rå, men en uforglemmelig reise i en etablert start-up som skal eskalere både nasjonalt og internasjonalt?

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: Snarest

Søk på stilling

Vi er nå på jakt etter en Customer Succes Manager. Eller det er tittelen for nå, men du må gjerne skape din egen tittel om du vil. Er ikke det kult? Vi må bare advare om at tittelen Chief Of Everyting Officer allerede er tatt, men ellers er det bare å gunne på.

Vi gleder oss masse til å flytte inn på nye Mesh Youngstorget. Kanskje du også? Let`s talk.

Som Customer Success Manager har du en eksepsjonell sjanse til å bli en del av et godt finansiert start-up, som skal vokse i et eskalerende tempo. Og vet du hva? Det er nettopp du som vil være en av de mange stjernene som skal ta selskapet til neste nivå. Ikke bare i Norge, men globalt. PS: Vi skal bli svære! Ca. så store at vi tør å påstå at om noen år fremover, kan du med stolthet si, «WE DID IT», jeg var en del av å bygge Unite Living🚀

I stedet for å gjøre som alle andre annonser med å begynne med alt vi krever av deg tenkte vi heller å fortelle deg litt om hva vi kan gi og hva du kan forvente og kreve av oss 😊

Vi lover deg at dette er en mulighet til å bidra i kjernen av norsk næringsliv og innovasjon. Vi skal sørge for at du vil få jobbe i et inspirerende oppstartsmiljø med masse energi og ambisiøse gründere. Du kan forvente å være svært delaktig i å gjøre selskapet skalerbart og vi skal love at du får et bredt spekter av oppgaver. Vi gir deg nemlig en hybrid stilling (bedre enn potet 😊. Vi skal også sende deg på kurs og konferanser når du måtte ønske og i tillegg er jo Mesh et helt spesielt sted iht. kompetansedeling (også masse moro).Ja, vi har fancy lokasjon, kule kontorer, kaffe, snacks og frukt, men vi er mest stolt av vår kultur, samhold og vårt felles mål om å bygge den beste digitale infrastrukturen for boligutleie! Alt dette skal du få være med på.

Og sist, men ikke minst; Stillingen kan utvikle seg til å bli Head of Customer Support, men igjen, du får kalle det hva du vil.

Så hva skal du gjøre hos oss?

Unite Living er på mange måter en kombinasjon av et CRM-system og et fakturaprogram innenfor eiendomsbransjen. For å styrke Unite Living sin posisjon og hjelpe selskapet med å nå våre målsetninger om vekst, er vi på utkikk etter en hybrid, ja et slags supermenneske av en Customer Succesess Manager som bærer mange hatter.

Stillingen er flerdimensjonal og du vil jobbe tett med CEO, Christian Wierød. Du skal hjelpe våre kunder, selge tilleggsprodukter og være bindeleddet mellom kundenes behov og den tekniske avdelingen. Vi har et mål om å bruke færrest mulige ressurser på kundeservice og derfor vil CSM legge til rette for hjelp til selvhjelp via å bygge opp nøye planlagte og strukturerte support sider.

Du vil få ansvar for å sikre god onboarding av nye kunder og øke kundetilfredshet og bygge langsiktige kunderelasjoner. Mersalg av mange tilleggstjenester som e-signering, integrasjon mot regnskap, depositum, vipps e-faktura, kredittsjekk etc.) vil også være en del av dine ansvarsområder og så vil du selvfølgelig jobbe proaktiv med anti-churn. Vi kan ellers nevne at du vil opprette partnerkonto i Unitel Living med all info, fikse integrasjon med kundens bank og jobbe med import av kundens leieforhold.

Ser du nå hva vi mener med hybrid 😊?

Vi fortsetter…

Du skal få muligheten til å bygge opp kundesupportside og til og med holde kurs for kunder om du ønsker. Du vil aktivt være med å videreutvikle hvordan kundeservice gjennomføres og påvirke oppsettet av hubspot. Du vil også skrive logger i hubspot etter kontakt med kundene og være med å lage kravspesifikasjoner for nye funksjoner. Kanskje enda mer interessesant: Du vil være med å teste nye funksjoner for å se at de er i henhold til kravspesifikasjonen. Helt til slutt: du vil også være med å SEO optimalisere sidene våre ved å skrive blogginnlegg for eksempel.

Hvem er vår neste stjerne?

Vi ser helst at du har høyere relevant utdannelse og kan tikke av noen av boksene som Customer Success, SaaS, KAM og salg og at du i tillegg har god økonomisk fortståelse. På grunn av hva vi driver med så må du snakke og skrive flytende norsk. Vi er ute etter en ambiøs, fremoverlent og selvstendig person som virkelig ønsker å oppnå noe.

Som person er du en som tør å utfordre, samtidig som budskapet er godt balansert. Det trengs med andre ord en strukturert person som raskt kan sette seg inn i ting, liker å lage innhold og læringsmateriale. Så håper vi jo du er blid og snill, utadvendt og sulten og ikke minst; du har kroppen og hodet full av integritet.

Vi håper virkelig vi hører fra deg. Vi gleder oss enormt til å få med oss en dyktig CSM på laget og har har laget en knakende godt og detaljert prospekt (mener nå vi) som vi gjerne sender til deg.

Ta gjerne kontakt med vår rekrutterinsstjerne [email protected] / tlf +47 400 53 796 for prospekt eller gjør noe enda spenstigere: søk med en gang

Unite Living + deg = Let´s get ready for take-off