Flere stillinger:
Ønsker du din annonse her?

Ledig stilling:
Som digital markedsfører og innholdsprodusent vil du jobbe i avdeling kommunikasjon og kunnskap. Avdelingen har ansvar for merkevarebygging, kommunikasjon, kurs, markedsføring og digitale tjenester i Patentstyret. Våre kunder og samarbeidspartnere spenner fra norsk næringsliv, start-up- miljøer og organisasjoner til akademia, virkemiddelapparat og næringslivsorganisasjoner.
Vi er på jakt etter deg som er god på å skape engasjerende historier på digitale plattformer og som trives med å jobbe redaksjonelt i et tverrfaglig team. Du har teft for hva som kan være en god nyhet og hvordan du kan bruke video, tekst og bilder for å nå frem til ulike målgrupper.
Du skal sammen med et tverrfaglig team bidra med idéutvikling og produksjon av innhold til alle våre kanaler. Vi søker spesielt etter deg som opptatt av nye, digitale verktøy og som ønsker å jobbe med videoproduksjon. Arbeidsoppgavene vil være varierte, eksempelvis kampanjer i sosiale medier, innholdsproduksjon til nettartikler, nyhetsbrev, kursinvitasjoner og pressemeldinger, og teknisk støtte på digitale kurs og arrangementer.
Stillingen utlyses som rådgiver (1434) fra kr 475 000 til kr 580 000. Endelig lønnsfastsettelse og arbeidsbetingelser avtales nærmere.
Generell informasjon:
Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke – uansett alder, kjønn, funksjonsevne, etnisk bakgrunn, seksuell legning eller hull i CV. Arbeidsforholdene vil bli lagt til rette for medarbeidere med nedsatt funksjonsevne.Av søkere som informerer om at de har nedsatt funksjonsevne eller «hull» i CV, vil minst én bli invitert til intervju dersom han/hun er kvalifisert. Opplysninger om nedsatt funksjonsevne eller hull i CV kan bli brukt til registreringsformål.
I henhold til offentlighetsloven kan en søker bli offentliggjort selv om han/hun har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Vedkommende vil i tilfelle bli varslet.
Patentstyret foretar bakgrunnssjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av Semac. Vi foretar ikke bakgrunnssjekk uten samtykke fra søkeren, og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.
Kontaktinformasjon: Elisabet Mæland Fosse, Avdelingsdirektør tlf: 22 38 73 99 / 90 88 11 73