LEDIG STILLING

EY søker tjenestedesigner

Vil du bli med oss og skape morgendagens opplevelser som vil gjøre verden bedre?

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Sted

Oslo

Frist

28.08.2022

Ansettelsesform

Fast

Stillingstittel

Tjenestedesigner

Kontaktperson

Veronika Jakobsson

Prosjektleder

E-post

Telefon


Jannicke Østlie

Rådgiver

E-post

Telefon

Er du opptatt av teknologi og hvordan digital kommunikasjon preger og former hverdagen vår i stadig større grad? Vil du være med å skape innovative tjenester som vil ha positiv innvirkning på samfunnet?

Vil du at vi kontakter deg om denne stillingen? Legg igjen din epostadresse her.

Store bedrifter og samfunnsaktører setter sin lit til kunnskap og råd fra EY når de legger planer for utvikling av sin virksomhet og sine tjenester for kunder, samfunnet og brukere. På kundelisten står store navn som blant andre Remarkable, COOP, IKEA, Innovasjon Norge og Statkraft. Alle store aktører, med tusenvis digitale brukere hver dag.

Derfor er det bare naturlig at EY bygger videre på brukersentriske, moderne tjenester. I vårt miljø har vi allerede brakt på banen store positive endringer innen bransjer som bank, reiseliv, kollektivtransport, strømmetjenester, apper og sosiale mediekanaler, for ikke å snakke om innen livsviktige offentlige tjenester til landets innbyggere. En stor del av all verdiskapning i Norge er tjenesteorientert, og trenden er fremdeles økende. Les mer om vår satsning på innovasjon og design her.

EY skal være et kunnskapsmiljø i konstant utvikling hvor tverrfaglige team legger planer og gjennomfører prosjekter innen strategi, innovasjon og transformasjon. Vi ser etter deg som trives med å utføre systematisk arbeid basert på innsikt for å skape verdifulle løsninger som er enkle å ta i bruk. Du søker å se helheten i komplekse problemstillinger, og vet å dra nytte på ressurser med spesialistkompetanse for å identifisere utfordringer, løsninger og for å sette endringer ut i praksis.

I EY vil fagområdet tjenestedesign ligge i avdelingen Business Transformation og tett sammen med Business Design. Satsingen er forankret høyt opp i organisasjonen, en etterlengtet spisskompetanse det er stor forståelse for i organisasjonen allerede. Kontoret ligger i dag i Bjørvika, men flytter til Stortorvet i 2023.

Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner

  • Du har høyere utdannelse innen tjenestedesign eller annen relevant utdannelse.
  • Erfaring som praktiserende tjenestedesigner, og gjerne med erfaring fra komplekse leveranser fra det offentlige er en fordel
  • Snakker et skandinavisk språk og kommuniserer godt på engelsk
  • Trives med å fasilitere og lede workshops
  • God kjennskap i designverktøy som Figma, Sketch, Adobe XD, Miro o.l.
  • Oppdatert på relevante trender og UX-metodikk
  • Gode visuelle ferdigheter
  • Kunnskap om, og erfaring med Universell Utforming for digitale løsninger

Som person er du

  • Kreativ, selvgående og initiativrik, men samtidig pragmatisk og løsningsorientert
  • En faglig bidragsyter som er initiativrik, løsningsorientert og fleksibel
  • En gjennomfører
  • Evner å formidle komplekse problemstillinger visuelt, skriftlig og muntlig
  • Både oppgave- og menneskeorientert
  • Tilpasningsdyktig

Arbeidsoppgaver

  • Kartlegging og design av brukeropplevelse
  • Samarbeide tett med ulike roller fra hele verdikjeden med fokus på å få frembrukerens stemme
  • Jobbe operativt med alle deler av designprosessen
  • Bidra med å skape en kultur for brukersentrert tenkning drevet av empati,entusiasme og kreativitet
  • Innhenting og bruk av brukerinnsikt (både kvalitative og kvantitative metoder)
  • Ønske å ta design lead i relevante innovasjons- og utviklingsprosjekter
  • Fasilitere og gjennomføre innsiktsarbeid, analyse og idé- ogkonseptutvikling, prototyping, brukertesting, implementering og læring
  • Understøtte utvikling av fremtidens tjenester og løsninger
  • Aktivt drive utvikling mot økt selvbetjening i våre digitale kanaler med bruk avdesignmetodikk
  • Idé- og konseptutvikling
  • Skissere kundereiser og brukerflyt
  • Planlegge og fasilitere workshops og design sprints og være en aktiv bidragsyter i tverrfaglige team

Et sted å vokse

  • Profesjonelt karriereprogram og tett oppfølging
  • Gode betingelser og ordninger (forsikring, trening, etc.)

Et sted å trives

  • En fellesskapskultur med rom for utfoldelse
  • Internasjonalt miljø
  • Inspirerende lokaler

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Om EY

I EY gir vi medarbeiderne våre ferdighetene de trenger for å bli fremragende ledere, bygge karrierer like unike som de selv er, og skape sine egne eksepsjonelle EY-opplevelser.

Med over 300 000 ansatte og én million alumner utgjør vi et formidabelt nettverk. Hver og én av disse leder og inspirerer andre både i og etter sin tid i EY, og gir liv til våre målsettinger i arbeidet de utfører hver dag. Evnen til å ønske ulike perspektiver velkommen og lære av dem, er nøkkelen til å levere resultater for våre kunder. Vi tror mangfold og inkludering betyr vekst.

Vi investerer mer tid, teknologi og penger enn noen gang før i ferdigheter og læring for våre medarbeidere. Dette inkluderer lanseringen av den nye EY Tech MBA, som vi har utviklet i samarbeid med Hult International Business School, og er den første av sitt slag. Det bygger på suksessen med vårt EY Badges-program, som hjelper medarbeiderne våre å utvikle fremtidsrettede ferdigheter på områder som teknologi, bærekraft og lederskap.

Powered by Labrador CMS