LEDIG STILLING

Head of Partner and Customer Experience | Wolt

Har du erfaring med å bygge og lede eksepsjonelle kundeopplevelser? Liker du tanken på å inspirere et raskt voksende og høyt presterende support-team? Trives du like godt med strategisk ledelse som operasjonell ledelse?

Sted Oslo
Frist Snarest
Ansettelsesform Fast
Stillingstittel Head of Partner & Customer Experience

Kontaktperson

Ann Hege Frøseth Send e-post
Chief Talent Sourcer 416 78 789

Er svaret ja? Da håper vi å høre fra deg!

I Wolt bruker vi teknologi for å gjøre byer til et bedre sted å bo. Vi startet i Finland i 2014, og med vår kundesentriske tilnærming og prisbelønte app har vi nådd utrolige 23 land og over 12 millioner brukere. Vi er mest kjent for matleveringsplattformen vår, men vi er i godt i gang på reisen mot å bli en «everything»-app slik at du kan få nesten hva som helst levert til dørmatten din innen 30 minutter.

I 2018 lanserte Wolt i Norge og vi opererer allerede i Oslo, Trondheim, Tromsø, Stavanger, Bergen, Lillestrøm og Sandnes med flere byer i vente. Vi vokser raskt og gleder oss til den spennende reisen videre.

Stillingen Head of Partner & Customer Experience

Med bransjens beste kundeservice, er support-teamet limet som holder sammen markedet. Teamet sørger for at driften mellom kunder, restaurantpartnere og budpartnere går på skinner i åpningstiden til Wolt. I dag består det norske support-teamet av nærmere 50 supportstjerner og tre ledere. Her handler ikke support bare om å løse problemer, men også om å gi eksepsjonelle opplevelser.

Som en del av Wolt Norges lederteam vil du samarbeide med drift, restaurant, retail og markedsføring for å sikre at vi leverer fantastisk service på alle fronter. Du vil ha stor frihet til å finne gode løsninger selv, men også ha mulighet til å sparre jevnlig med vår Global Head of Support.

Overordnet vil du ha ansvar for å lede support-teamet, hvor du blant annet vil lede utviklingen og gjennomføringen av strategier. Dette vil resultere i at vi kan operere effektivt i stor skala, kontinuerlig forbedre servicekvaliteten som skiller oss ut i bransjen og passe på at teamet er tilfredse og leverer godt.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver

  • Strategiutvikling og kontinuerlig forbedring: Du vil utvikle strategier for å skape ekstraordinære kunde- og partneropplevelser. Som knutepunktet mellom det lokale teamet og sentral supportfunksjon vil du kontinuerlig identifisere beste praksis og gjennomføre forbedringer.

  • Analyse og optimalisering: Du vil se etter mønstre i innkommende forespørsler, oversette det til handlinger og forbedringer, samt kommunisere dette internt og til partnere. Videre vil du sørge for at ledelsen og teamet ditt har fokus rettet mot de viktigste forbedringspunktene og verdidriverne.

  • Ledelse og utvikling: Du vil lede et raskt voksende support-team som vil gå fra 50+ personer til nærmere 100 innen et år. Du sikrer veksten ved å bygge stadig flere team med gode support- og skiftledere hvor alle har tydelige roller og ansvarsområder.

  • Kommunikasjon: Du vil sørger for effektiv kommunikasjon i selskapet og tar hånd om de problemstillingene som teamet ditt opplever i det daglige. I tillegg vil du ha ansvar for at alle drar i samme retning og i henhold til overordnede mål.

  • Rekruttering: Du vil se etter de rette menneskene i rekruttering for å sikre at vi beskytter Wolts verdier og opprettholder en sterk lagånd, fokusert på coaching, anerkjennelse og teamutvikling.

Hva kan vi tilby?

Du vil ha en sentral rolle i toppledergruppen i det som er et raskt voksende selskap bestående av ambisiøse, jordnære og gode mennesker. Med en kombinasjon av strategisk og operasjonelt ansvar vil du få eierskap til våre kundestøtte prosesser og lede dette til å være landets beste serviceopplevelse. Dette får du gjøre i tett samarbeid med mennesker i lignende roller i våre andre 23 land, noe som gjør at du vil både inspirere og bli inspirert.

Andre ting verdt å nevne:

  • Kundesupport er hjertet av Wolt.

  • Dette er en allsidig rolle som utvikler seg med tiden.

  • Wolt er et raskt voksende, internasjonalt selskap som i 2020 ble kåret til Europas nest raskende selskap av Financial Times.

  • Personlig og faglig utvikling i takt med Wolts vekst.

  • Ambisiøse, ydmyke og jordnære kollegaer som elsker det de gjør.

  • Dynamisk miljø med høyt tempo hvor du må jobbe smart.

  • Konkurransedyktig lønn og goder, i tillegg til opsjonsmuligheter.

Hvem ser vi etter?

Det absolutt viktigste er at du jobber datadrevet, er lidenskapelig opptatt av service og ledelse, og at du har relevant erfaring fra både operasjonelt og strategisk arbeid. For å lykkes i rollen tror vi at du har bakgrunn fra rådgivning innen kundestrategi, «customer operations excellence» eller lignende.

Utover det ser vi etter deg som:

  • Har kunnskap og erfaring med KPI`er innenfor support.

  • Evner å dykke ned i og oversette data til handlinger, slik at du kan forklare hvordan teamet ditt utvikler seg i henhold til KPI`er og budsjett.

  • Har talent og lidenskap for å lede mennesker.

  • Liker å utvikle team og sørge for at kollegene dine alltid forstår hensikten med det de gjør og hva som definerer god prestasjon.

  • Evner å iverksette nødvendige endringer for å nå KPIer, og er ikke redd for å brette opp ermene når det trengs.

  • Er flytende skriftlig og muntlig i norsk og engelsk.

Er du overbevist om at du er den rette for oss?

Hvis du er begeistret for å jobbe i et miljø med rask vekst og være en del av et ekstremt ambisiøst team, så er det bare å klikke nedenfor for å få i gang samtalen! Vi trenger kun CV per nå, eller LinkedIn profil.

Skulle du ønske mer informasjon før du tar stilling til om dette er for deg eller ikke, da er det bare å ta kontakt med vår rekrutteringspartner, Ann Hege Frøseth i AvantGarde Search ([email protected] / 41 67 87 89). Ann Hege har mer info og innsikt som hun gledelig deler med deg.

Powered by Labrador CMS