LEDIG STILLING

2018-08_BOS
2018-08_BOS

Integrasjonsutvikler | Bertel O. Steen | Lørenskog

Vil du være med på å forme fremtidens bilbransje? Er du glad i digitale integrasjoner og løsninger, og gira på å bidra til en endring i praksis? Sammen skal vi skape gode løsninger som bringer oss, kundene våre og samfunnet fremover på en bærekraftig måte!

Sted

Lørenskog

Frist

Snarest

Ansettelsesform

Fast

Stillingstittel

Integrasjonsutvikler

Kontaktperson

Lotte Gjørsvik

Chief Talent Sourcer, AvantGarde Search

E-post

Telefon

Om oss

Bertel O. Steen AS er et av Norges største service- og handelsselskap med omtrent 2 600 medarbeidere. Vårt hovedkontor og primære arbeidsplass er på Lørenskog, der omtrent 500 av oss holder til. Vi har et godt miljø og du vil få stor frihet til å kunne påvirke arbeidshverdagen.

Bilbransjen er i rask endring, for fremtidens bilhold handler ikke bare om «tut og kjør» i en bil som er god på veien. Den handler om teknologi, kundetilfredshet, service og bærekraft. Som en av de største aktørene i bransjen, må Bertel O. Steen være treffsikker i valgene som tas for å sikre vår posisjon i markedet – og her kommer rollen som integrasjonsutvikler inn.

Hva vil du jobbe med?

  • Som integrasjonsutvikler hos oss vil du jobbe med mange forskjellige og spennende arbeidsoppgaver. Vi jobber med ulike prosjekter som digitaliserer bilholdet og skaper synergieffekter på tvers av våre produkt- og tjenesteområder. Du vil – sammen med løsningsarkitekt – være ansvarlig for at systemene våre er satt opp korrekt og fungerer.
  • For tiden er vi midt i en stor ERP-transformasjon, hvor vi utvikler mange av plattformene selv. Vi ønsker derfor et integrasjonsteam med god kjennskap de forretningsprosessene som løsningene skal tilrettelegge for. Vi ser også et generelt behov for å skalere opp den interne kapasiteten, siden vi i er i rask vekst og bruker mange eksterne IT-tjenester.
  • Rollen som integrasjonsutvikler er ny, og vil i stor grad handle om å utvikle vår masterdatahub og integrasjonene mot resten av infrastrukturen. Du også være en rådgiver på tvers av organisasjonen og diskutere med forskjellige team hvilke integrasjoner som trengs mellom våre digitale løsninger. Her kreves det smarte løsninger, særlig innen data engineering og datafangst. Videre vil du være ansvarlig for å etterse at disse løsningene fungerer fra dag til dag.
  • Du vil jobbe tett med arkitekt og integrasjonsutviklere, som styrer digitaliseringsløsninger og enterprise-arkitektur. Med støtte fra konsernledelsen vil dere ha betydelig frihet til å utforske og avgjøre hvordan dere vil drifte og forvalte dette. Du vil ha en hverdag med stor frihet til å kunne bidra og ha eierskap til det du jobber med.
  • Stillingen inngår i Bertel O. Steens Data og innsikt-avdeling, i teamet som jobber med dataforvaltning og masterdata. Avdelingen inngår i forretningsenheten Kjedeutvikling og tjenester, som også har ansvar for CRM-systemet, kundereise, finans og utvikling av forhandlernettverk.

Spesifikke arbeidsoppgaver

  • Som integrasjonsutvikler vil du jobbe med kjernen i teknologien vi utvikler for våre kunder, og spille en viktig i å forme sluttproduktet. Som spesialist på integrasjon vil du i også få jobbe med skyløsninger i Azure og fungere som teknisk rådgiver på ditt område for våre kunder.
  • Teknologi, systemer og verktøyer du vil bruke, vil være blant annet .NET / C#, Azure, Databricks, Microsoft Eventhub, Kafka, Oracle og Stibo Step. Det er ikke nødvendig at du allerede kan alt vi bruker av teknologi og verktøyer - opplæring vil bli gitt.

Hvem leter vi etter?

  • Vår nye integrasjonsutvikler bør være en erfaren utvikler som ønsker å holde både seg selv og Bertel O. Steen oppdatert til enhver tid, tar ansvar og er opptatt av stabilitet. For oss er den perfekte utvikler noen som har erfaring med eventbasert arkitektur og masterdata, samt erfaring med .Net og Azure, da våre teknologier hovedsakelig er implementert i sky på MS Azure. Erfaring med masterdatasystemet Stibo STEP er også et pluss.
  • Vi håper at du er en faglig sterk, nysgjerrig og fremoverlent person som er flink til å forklare andre hva du driver med, ettersom dette er en rolle der du vil kommunisere både med ulike interne team og IT-tjenesteleverandører.

Hva kan vi tilby?

Dette er en hybrid-remote stilling der det er ønskelig at man er på kontoret minimum to dager i uken. Rollen er i stor grad selvstendig, men med kjernetid 09-15 mandag-fredag. Overtidsbetaling vil inngå og Bertel O. Steen kan også tilby følgende:

● Et godt miljø med hyggelige og dyktige kollegaer.

● Spennende arbeidsoppgaver og et stort mulighetsrom, også som nyansatt.

● Ansvar allerede fra dag én og muligheten til å drive prosjekter selv.

● Konkurransedyktig lønn og gode forsikringsordninger, samt andre goder:

● Rabatter på ulike bilordninger, siden vi er stolt forhandler i Norge av bla. Mercedes-Benz, Peugeot, Citroën, Opel og Kia.

● Eget treningsrom og bedriftsavtale med SATS.

● Reiseforsikring, personalforsikring, helseforsikring og online lege, rabatt på øvrige forsikringer hos Gjensidige.

● Telefon og abonnement + dekking av internett hjemme.

Veien videre

Vi håper at du er nysgjerrig på denne muligheten og ønsker å vite mer om oss og om stillingen. I så fall trenger du bare å laste opp en CV, så vil vår rekrutteringspartner Lotte Gjørsvik i AvantGarde Search sende ut mer informasjon om oss og stillingen til de aktuelle kandidatene. Hvis du har ytterligere spørsmål, er du velkommen til å kontakte Lotte på [email protected] / 467 73 573.

Powered by Labrador CMS