Ledig stilling:

Komplett Bank søker nå en CRM-manager som brenner for de gode kundeopplevelsene.

Stillingen er ikke lenger aktiv

Komplett Bank er en markedsledende og innovativ, digital bank innen forbruksfinansering som søker å skape gode kundeopplevelser. Helt siden 2014 har oppdraget vårt vært å tilby fleksibel forbruksfinansiering for folk flest, med løsninger og produkter som er tilpasset deres faktiske behov og utfordringer. Vi tilbyr lån, kredittkort og sparing i flere nordiske land. Komplett Bank har 150 ansatte som hele tiden jobber etter verdiene; fleksible, ambisiøse, kompetente og effektive.

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 27. august 2021

Søk på stilling

CRM-manageren vil ha en sentral rolle i å oppnå gode kundeopplevelser gjennom å skape relevant kundedialog og smarte selvbetjeningstjenester. Du må like å jobbe i grenselandet mellom teknologi, forretning og mennesker.

Som CRM-manager vil du delta i utviklingen av vår CRM-strategi og få hovedansvaret for operasjonaliseringen av denne for alle våre produkter i Norge, Sverige og Finland.

Stillingen inngår som en del av markedsavdelingen og jobber tett sammen med IT-avdelingen.

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og gjennomføre ulike typer av kampanjer (sesongbaserte, ad hoc og hendelsesbaserte)
  • Utarbeide personalisert 1:1-kommunikasjon, optimalisert for ulike kanaler
  • Etablere og drifte kampanjer i CMS- og kampanjeverktøy
  • Utføre A/B-tester for å optimalisere kampanjer og selvbetjeningstjenester
  • Identifisere relevante hendelser som utgangspunkt for automatiserte kampanjer
  • Være med å videreutvikle løsning for automatiserte kampanjer
  • Bidra i utviklingen av nye funksjoner i bankens selvbetjeningstjenester (app og nettbank)

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdannelse, minimum bachelornivå
  • Minimum 1-2 års relevant arbeidserfaring med kundedialog og datadrevet markedsføring
  • En god forståelse for data og analyse som utgangspunkt for effektiv kundedialog
  • Bruke analysekunnskap for å effektivt følge opp resultater og identifisere forbedringsområder
  • Kjennskap til bruk av verktøy for innholdspublisering (CMS) og kampanjehåndtering
  • Kjent med verktøy for testmetodikk som A/B-testing

Personlige egenskaper:

  • Du er løsningsorientert, og liker å jobbe både selvstendig og i team
  • Du jobber strukturert, er flink til å planlegge og prioriterer riktig
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • Du har gode språkferdigheter – behersker engelsk og norsk/skandinavisk språk flytende

Vi tilbyr deg:

  • Muligheten til å jobbe i et suksessrikt selskap i vekst, med ambisiøse og langsiktige mål
  • Gode muligheter til faglig og personlig utvikling
  • En høy grad av påvirkning, hvor dine meninger og ideer settes pris på
  • Et arbeidsmiljø som er preget av fleksibilitet og stolthet, med ambisiøse, hyggelige og kompetente kollegaer
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver

Søknadsfrist: 27. august

*I henhold til GDPR bes du søke via systemet, og ikke direkte til kontaktpersonen (e) oppført i denne annonsen.

Søk på stilling.

Komplett Bank ble startet i 2014 med en visjon om å bli en av de største tilbyderne av fleksibel forbruksfinansiering. Siden oppstarten har vi opplevet kraftig vekst og er nå blitt en av de mest kjente merkevarene innen fritids- og forbruksfinansiering. I tillegg tilbyr vi sparekonto med gode innskuddsvilkår.