Ledig stilling:

Produkteier digitale håndbøker i NHO

Stillingen er ikke lenger aktiv.

Vil du være med og forme fremtidens digitale arbeidsgivertjenester?

NHO etablerer nå et produktteam som skal utvikle fremtidens digitale håndbøker. Vi søker derfor etter en fremoverlent produkteier i en prosjektstilling på 12 måneder. Du vil lede et kryssfunksjonelt produktteam bestående av designere, utviklere og fagpersoner med innholdsansvar. Sammen skal dere videreutvikle håndbøker som skal gjøre hverdagen enklere for NHOs medlemsbedrifter gjennom å gi ledere og ansatte i virksomhetene enkel tilgang til relevante regler og retningslinjer. NHO tilbyr i dag personalhåndbok, HMS-håndbok og lederhåndbok til sine medlemmer. Les mer om NHO digitale håndbøker her.

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 7. desember

Søk på stilling

I rollen som produkteier vil du være NHOs ansikt utad til NHOs medlemmer. Du vi også være digitale håndbøkers spydspiss innad i NHO-fellesskapet, både overfor NHOs regioner og NHOs landsforeninger. Her vil du jobbe med de fremste i landet innen arbeidsgivertjenester og være en del av NHOs digitale satsning.

Vi ser etter deg som er opptatt av å utforme digitale løsninger med gode brukeropplevelser, og som evner å kommersialisere dette. Du må ha evnen til å se det store bildet, og du må like å drive prosesser fremover.

Arbeidsoppgaver:

  • Utforme visjon og mål for NHOs digitale håndbøker sammen med produktteamet og avdelingsdirektør
  • Utarbeide en plan for å nå produktets visjon og mål, herunder utarbeide veikart, prioritere backlog og lede produktteamet
  • Planlegge og gjennomføre salgsaktiviteter og markedskampanjer, og følge dette opp i NHO-fellesskapet slik at NHO får flere ambassadører i den sammenheng
  • Følge opp eksisterende og nye brukere
  • Opplæring og systematisering av brukerstøtte, opplæring og oppfølging av superbrukere og ambassadører som presenterer produktet i ulike sammenhenger

Kvalifiasjoner:

  • Relevant høkere utdannelse, gjerne innen områdene digital produktutvikling, HR/ledelse og/eller salg/markedsføring
  • Erfaring med digitale produkter, og dersom du kan vise til gode resultater som produkteier vil det være et klart pluss
  • I tillegg vil det være en fordel med erfaring innen feltene HR, ledelse, HMS og/eller arbeidsrett, salgs- og markedsføringskompetanse, samt analyseerfaring av brukerbehov

Personlige egenskaper:

  • Effektiv og strukturert
  • Selvgående, tar initiativ og "får ting gjort"
  • Brukerorientert
  • Utadvendt, imøtekommende og bygger naturlig nye relasjoner
  • God forretningsforståelse og motiveres av å lykkes og se resultater
  • Nytenkende, nysgjerrig og evner å tenke innovativt og utfordre etablerte sannheter

Vi tilbyr:

  • Et aktivt, hyggelig og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Et stort fagmiljø
  • Stor kontaktflate, både internt og eksternt
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Flotte, moderne lokaler i Næringslivets hus på Majorstua

Tiltredelse: Så snart som mulig.

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte avdelingsdirektør for Arbinn Kristine Ringstad Vartdal på [email protected] eller på telefon 90577028 eller HMS redaktør Ingrid Iren Engesæt på [email protected] eller på telefon 91804076.

Har du spørsmål rundt rekrutteringsprosessen kan du kontakte Signe Loftesnes, senior HR-rådgiver på telefon 41 04 21 52 eller epost [email protected].

Vi ønsker deg velkommen som søker. Søknadsfristen er 7. desember.

Søk på stillingen!