LEDIG STILLING

Teknisk Produkteier | GodtlevertGruppen

Nordens største matkasseleverandør søker teknisk produkteier til å lede utviklingen av logistikkplattformen.

Sted

Oslo

Frist

Snarest

Ansettelsesform

Fast

Stillingstittel

Teknisk Produkteier

Kontaktperson

Svein Sørensen

CEO, Executive Recruitment - Talented

E-post

Telefon

Med over 30 000 middager levert hver uke, er GodtlevertGruppen avhengige av gode logistikkløsninger og sømløse leveranser. Merkevarene GodtLevert, Adams Matkasse, Linas Matkasse og RetNemt har alle vært med på å revolusjonere den nordiske matvareindustrien og endret måten vi handler middag på. Data og teknologiutvikling står sterkt i vårt DNA, sammen med lidenskapen for mat.

GodtlevertGruppen er tuftet på fagdrevne og idealistiske selskaper som alle har bidratt til å revolusjonere dagligvarebransjen. Vår reise har bare så vidt startet og vi har store ambisjoner for videre utvikling av foodtech-bransjen. Vi har en sterk bedriftskultur der bærekraftige verdier og fellesskapet står sterkt. Hos oss investerer vi i den enkelte ansattes potensiale, og selv om vi har mulighetene til et stort konsern har vi fortsatt beholdt samholdet og farten til et lite gründerselskap.

Som teknisk produkteier i GodtlevertGruppen vil du lede vårt logistikkteam og planlegge videre utvikling av våre logistikkløsninger. Vi tror at rett person har en solid forretningsforståelse, er løsningsorientert, nysgjerrig og har lidenskap for innovasjon og utvikling av kostnadseffektive tekniske løsninger. En viktig egenskap i denne rollen vil være evnen til å lede komplekse prosjekter med mange interessenter. Vi tror du er analytisk av natur, men også evner å omsette strategi og analyse til konkrete initiativer og løsninger. Teamkulturen står sterkt hos oss, men man må også kunne løse oppgaver selvstendig. Denne rollen krever gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk.

GodtlevertGruppen er datadrevne i alt vi gjør. Vår nye produkteier vil jobbe tett med vårt in-house data science team og utviklere for å kontinuerlig utvikle og implementere smartere prosesser og smidigere løsninger for oss og våre kunder. En viktig del av denne jobben vil være å bygge et integrasjonslag mot last mile-aktører og samarbeidspartnere som Gordons, Porterbuddy og Bex. Last mile logistikk er i stadig endring og endringstakten vil bare være høyere fremover.

Vi tilbyr en spennende og fleksibel arbeidshverdag i et ungt og dynamisk fagmiljø med konkurransedyktige betingelser. Faglig utvikling er viktig for oss og vi vil tilrettelegge så godt vi kan for initiativer til videre læring. Vi holder ellers til i toppmoderne og nyoppussede lokaler i Oslo sentrum. Som vår nye produkteier vil du dele tiden din mellom kontoret i Oslo og vårt produksjonssenter på Furuset. Du vil i stor grad kunne bestemme dine egne arbeidsverktøy og du får selvfølgelig ansattrabatt på våre fantastiske matkasser.

Klikk her hvis du har lyst til å lese mer om hvordan vi jobber med produkt- og tjenesteutvikling, vår teknologi og våre team.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Teknisk produkteier for vårt logistikk-team
  • Se teknologiske muligheter og løsninger som bidrar til at vår logistikk er kostnadseffektiv og datadrevet
  • Planlegging og utvikling av vår OPS-programvare
  • Operativt og taktisk ansvarlig for våre partnerskap med eksterne teknologi-partnere innen logistikk
  • Planlegge og bistå med teknisk støtte relatert til konfigurering og prosesser ved våre logistikkløsninger i hele Norden
  • Tilrettelegge datautnyttelse og opplæring for logistikk
  • Lede og administrere prosjekter i henhold til våre prosjektstandarder

Vi ser for oss at du har:

  • Utdannelse innen IT eller informatikk. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring som produkteier eller tilsvarende roller er ønskelig, men ikke et krav
  • Interesse for teknologi og last mile logistikk
  • Forståelse for tabeller, databaser og SQL-kode
  • Kjennskap og gjerne erfaring med dataanalyse
  • Gode samarbeidsevner og kunne kommunisere tydelig
  • Tekniske ferdigheter til å kunne jobbe med API-design etc

Om arbeidsgiveren

GodtlevertGruppen ble grunnlagt i 2008 med en visjon om å forenkle hverdagen ved å tilby et stort utvalg av inspirerende måltider levert direkte til kundens inngangsdør. Konsernet er i dag den største leverandøren av måltidskasser i Norden og anser seg selv som en leder innen skandinavisk food tech. GodtlevertGruppen opererer i Norge, Sverige og Danmark under merkevarene GodtLevert, Adams Matkasse, Linas Matkasse og RetNemt. I 2021 genererte konsernet 1,4 milliarder SEK i omsetning og leverte over 1,74 millioner matkasser til husholdninger.

Powered by Labrador CMS